Mimpi
Baru-baru ini ku mengalami 2 mimpi yang secara peribadi ku meletakkannya di dalam kategori ngeri.

Mimpi 1:
Ku memandu sebuah kereta sedan (tak pasti kereta apa) dan sedang berlumba dengan sebuah van biru buruk yang berada di belah kanan. Sedang asyik melihat ke kanan memerhatikan pergerakan van tersebut yang boleh tahan lajunya, ku terlanggar kancil di hadapan pada kelajuan melebihi 100km/j.

Mimpi 2:
Ku tembak mati seorang lelaki yang (ku tak ingat dia buat apa, tapi perkara remeh) lalu melarikan diri apabila dikejar polis. Walaubagaimanapun ku begitu yakin walaupun ditangkap ku tak dikira bersalah kerana bunuh bersebab!

Kedua-dua mimpi ini menyebabkan ku terbangun dalam keadaan jantung yang berdebar-debar dan hampir seluruh badan dipenuhi peluh dingin.

Kepada pentafsir mimpi, apakah yang akan berlaku?
20 comments:

Blogger Mr PenyuBiru wrote
mimpi pertama tu sebab ko selalu bawak kete laju sehigga terbawa ke dlm mimpi.

mimpi kedua tu,sebab ko dah ketagih nak main paintball!!

hehe..

Blogger DeeN wrote
Mengikut firasat akulah, ko neh mengalami satu penyakit yg bernama 'mimpi2burukadalahmainantidurkeranatak bacabismillah'. Hah! Panjang betol nama penyakit ko neh. Hahahahaa...!!

Blogger debikdebuk wrote
...


Mimpi Pertama:
Ko kena ajak kawan2 ko gi litar go-kart.. belanja semuanya dgn sekurang2nya 5 org kawan yang terlibat. Gaji padada Januari nanti adalah tarikh tutupnya. Kalau tak.. abisss..

Mimpi Kedua:
Jika tak tunaikan mimpi pertama punya task, maka mimpi kedua akan menghantui hidup kamu..kamu..kamu..kamu.. (baca dlm keadaan bergema..)


sekian, terima kasih.


..

Blogger Super Nia Hana wrote
ko tido basuh kaki tak?
gosok gigi tak?
baca doa tak??

watashi rasa ko terbawak2 je kottt..
jgn pk bukan2 okeh!
insya allah tade pape..

er...tah tah ko nk pakai keta baru kut?
teruja terlampau

Blogger Mohd Hafizd wrote
kene smbung tido untuk tahu kesudahan2 mimpi tuhhh =p

Blogger Masy wrote
1. rasanya ade org nk langgau kete ko la ad3ck

2. rasanye nk soh gi main penbol cam penyu ckp

sekian mok nujum bicara

Blogger ad3ck wrote
Penyubiru:
Tp dlm mimpi ku tembak guna pistol betol doh ;p.

Deen:
tak basuh kaki, tak baca doa.

Debikdebuk:
Baiklah kalau begitu Tukang Tafsir, Januari 8 tahun lagi pun boleh kan? Tukang Tafsir tak nyatakan tahun pun ;p.

Hana:
Baiknya ko! thanks hana ;)

Hafizd:
Malangnya bila sambung tido mimpi lain plak ;p.

Masy:
Mok jangan pergiiiiiiii giii giii (baca dlm keadaan bergema..)

Blogger GhOsToNe wrote
uiks!!!

menakutkan..

mimpi mainan tdo...

Blogger Framestone wrote
mimpi 1
tue mknye... dalam nk berlumba2 mengejar impian.. jgn terlalu usha kiri kanan... coz halangan pasti ada di hadapan

mimpi 2
mungkin orang itu silap.. tp jgn menyalahkan dia sampai bila... bg die perluang untuk membaiki kesilapannya

sesuka hati je wat tafsiran xbertauliah he...23x

www.broframestone.com

Blogger The Zulus wrote
Aku dah tanya dgn jiran kepada jiran..adik sebelah jiran aku, ada kaitan dengan jiran sebelah rumah dia bernombor 501 blok 3 pastu ada bau2 bacang dengan penjual air depan sekolah aku... dia kata "NAK DAPAT KETA BARU KOT?"...

aku harap ko puas hati dengan tafsiran tersebut??

Blogger debikdebuk wrote
..

ingattt... tahun 2010..2010..2010.. lagi 8 tahun apakejadah..apakejadah..apakejadah... (err..baca dlm keadaan bergema k..)



....

Blogger puterikurekure wrote
ko nak beli kereta baru ek?
hehehe.

takpon, ko terikut2 dari filem yang ko tengok dalam minggu tu?

kesimpulannya, sila baca doa sebelum tidor, 3 qul dan alfatihah sebelum tidor ye.
:)

Blogger Super Nia Hana wrote
weyhh...mana banner blog watashi?

Anonymous promotional pen uk wrote
Good work! i am so impressed to see your blog post.......

Blogger zonaku wrote
mudah jer...
kedua2 adalah urusan bawah sedar ko jer.... sila selidik sendiri apa y ko x buat or x puas ati...

Blogger GadisHijau wrote
beli je lah KIA FORTE beb, haha

Blogger GadisHijau wrote
This comment has been removed by the author.

Anonymous Online Finance Courses wrote
Good post! I am new here and trying to read your post fully.......

Blogger Jard The Great wrote
This post has been removed by the author.

Anonymous promotional pen uk wrote
Dreams are symbolic expressions of either wish fiulfillment or fear manifestations. Dreams do not have the power to turn your life upside down, UNLESS you believe that it has had an effect. If you believe that it did, then it WILL bring a lot of misfortune, not because it can, but because you've made it into a self fulfilling prophecy.

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals