The End
This is the end of me3n.blogspot.com. No more posts will be posted here.

"Sesuatu yang bermula pasti akan berakhir (kecuali Allah)"

Please welcome my new blog:

http://mr.muhaim.in

See you there!
  1 comments      Posted at 1:15 PM Saturday, January 29, 2011
   Peringatan
Saja nak kongsi sama..

Antara nasihat yang ku masih ingat semasa menghadiri kelas penyusuan tempoh hari ialah:

Jangan menyalahkan ibu bapa atas apa yang berlaku kepada diri kita pada hari ini kerana maklumat yang mereka terima pada zaman mereka adalah berbeza dengan maklumat yang kita terima pada zaman kita. Apa yang mereka lakukan ialah apa yang mereka fikir terbaik untuk kita.
  1 comments      Posted at 6:21 PM Tuesday, January 25, 2011
   muhaim.in
Entri tempoh hari ku ada tulis pasal domain .in yang berharga $68, ku salah rupanya. Boleh dapat dengan harga $14.99 (~RM46). Lebih kurang beli domain .com biasa. Kalau Latipah ada website dia, latipah.com, ku pun nak ada sendiri:

http://muhaim.in

Lepas nih dah takde la me3n.blogspot.com!
  2 comments      Posted at 8:28 AM Wednesday, January 19, 2011
   Kemaskini Terkini
1. Akhir-akir ni agak sibuk (buat-buat sibuk) dengan macam-macam urusan kerja duniawi yang tak habes-habes.

2. Tadi ada meeting, janji 2.30pm, semua dah sampai, kau sorang sampai 3 lebih. Mesyuarat tak boleh nak mula, sebab kau takde. Suka hati kau je.

3. Member ku yang jadi pengapit lelaki masa wedding ku dulu dah nak kahwin, kemungkinan ku kena jadi pengapit dia!

4. Kini sedang kira-kira perbelanjaan bulanan, penting juga tuh.

5. Tipah cadangkan beli domain muhaim.in (.in - india punya domain, kalau Malaysia .my), tapi bila ku semak harga kat asiaregistry.com, $68 setahun dowh! Available lagi dowh domain nih..
  1 comments      Posted at 11:40 PM Monday, January 17, 2011
   Koleksi Teka Teki
Ini, koleksi teka teki yang ku kumpul sejak beberapa bulan lepas..

TT 1: Dalam banyak-banyak cicak, cicak apa berwarna merah?

Credits: Aiman Harith, anak buah

TT 2: Dalam banyak-banyak haiwan, haiwan apa yang kedekut?

TT 3: Apa dalam nenas? Apa pula di bawah batu?

TT 4: Apa yang naik tak turun-turun?

Credits: Syamil, anak buah

TT 5: Dalam banyak-banyak pokok, pokok apa paling berani?

TT 6: Apa persamaan Michael Jackson dan Michael Jordan?

TT 7: Dalam banyak-banyak diskaun, diskaun apa yang orang tak nak?

TT 8: Apakah yang datang tetapi tak pernah tiba?

TT 9: Apa yang pergi depan, balik belakang?

TT 10: Seekor monyet sedang memanjat sebatang pokok kelapa, apa yang ia lakukan sebelum turun?

TT 11: Kajian menunjukkan menghidu bau burger boleh mengurangkan berat badan, kenapa?

Credits: Muzik FM, 95.3

Cubalah jawab dulu sebelum tengok jawapan, tengok berapa yang betul! ;p

Jawapan (Ctrl+A):
TT 1: Cicakman
TT 2: Kuda - bunyik kaki dia "ke-de-kut..ke-de-kut..ke-de-kut.."
TT 3: Spongebob dalam nenas (rumah dia), Patrick bawah batu
TT 4: Umur
TT 5: Pokok pisang, kerana paling berani mengeluarkan jantung
TT 6: Kedua-duanya tak kenal awak
TT 7: Diskaun pahala (atau gaji ;p)
TT 8: Hari esok
TT 9: Keretapi
TT 10: Panjat
TT 11: Kerana hanya menghidu, dan tidak makan
  0 comments      Posted at 9:28 PM Saturday, January 8, 2011
   Malaysia 1 - 2 Indonesia (Agg: 4-2)
Perlawanan akhir (pusingan kedua) AFF Suzuki Cup 2010

Malaysia 1 - 2 Indonesia



Agreget: 4-2

Scorers:
1-0: Safee Sali (53')
1-1: Mohamad Nasuha (71')
2-1: Muhammad Ridwan (88')


Full match highlights

More football highlights: pgoalx.blogspot.com

Kitorang tonton kat Perbadanan Putrajaya, memang happening!



  6 comments      Posted at 11:56 PM Wednesday, December 29, 2010

Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals