Kenapa Jual Ebook?
Hari ini saya nak kongsikan kenapa anda juga perlu menjual ebook. Saya telah berkecimpung dalam bidang ni hampir 3 bulan (Ye, baru 3 bulan). Dan untuk pengetahuan anda, pendapatan yang saya perolehi sangat berbaloi dengan masa yang saya korbankan. Saya buat kerja ini separuh masa sahaja.

Di sini pakej ebook yang saya jual: www.e-toyol.com


Sehingga saat saya menulis entri ini saya telah berjaya menjual 70 salinan. Ya, kecil jumlahnya berbanding jumlah yang dijual usahawan lain seperti Raja Kamil dan Jamal. Tapi bagi saya besar. Ini bukan nak berlagak, tapi nak anda lihat potensi mendapat keuntungan dengan perniagaan menjual ebook.


Klik untuk imej lebih besar

Mengapa Jual Ebook, Bukan Gula-Gula?
1) Peluang mendapat pendapatan ke-2.
2) Lebih mudah jika dibandingkan perniagaan lain. Tak perlu produk, hanya servis.
3) Market yang lebih luas.
4) Promosi mudah dan percuma.
5) Biasanya penulisan ebook adalah berdasarkan pengalaman/kemahiran anda. Kongsikan apa saja kemahiran anda dan mula jana wang ;).

www.e-toyol.com menawarkan cara-cara membuat ebook pada modal terendah (ataupun RM0), disertakan dengan software/skrip percuma untuk membuat ebook. Juga percuma lebih 125 ebook percuma (yang anda boleh baca, jual, atau jadikan idea untuk ebook anda sendiri)

Anda juga boleh menjana pendapatan yang tinggi di internet! Jom sama-sama!
8 comments:

Blogger adie wrote
aku dah lama jual ebook ko ni, tapi apsal tak lakuĀ² lagi ni.hehe..

pepehal tahniah. :)

Blogger Masy wrote
errr tak retilah, camno ni?

apepon, bile nk open table kat william?

Anonymous Zil-el-Saif (The Encik Saif) wrote
Salam

Saya antara pembeli e-Toyol
saya baca semua cuma apply part clickbank ngan adwords jer
yg lain x sempat lagi
alhadulilLah dapat USD 50+ utk affiliate
modal adwords RM 30 (ads) + RM20 register)
sibuk sangat skrg
kalau ada masa saya percaya dapat lebih banya lagi

Blogger Super Nia Hana wrote
watashi antara org paling fail bab cani

tang penyu tu..watashi rasa ..maybe dia tak sejambu ko kot

ahakkksssss

Blogger DeeN wrote
Ko macam salesman! Sangat bagus. Aku pon cam Hana jugak, selalu fail! Mungkin aku pon x sejambu ko. Huhuk!

Tahniah, tahniah!

Anonymous iezat wrote
aku baru jek transfer duit tuk dapatkan toyol tu...so dptlah toyol tu tolong aku 2010 nanti

Anonymous promotional pen uk wrote
Really interesting! i am also using a ebook for my work........

Blogger daLyaanoon wrote
nanti bebila boleh ko cita kat aku

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals