A Special Still-Bout-Raya Post
Cakap pasal rayer tahun neh, mesti sumer org tau lagu iklan Petronas tuh kan? ku just nak share the lirik n mp3 lagu tuh..so, kiter enjoy~! (tiru gayer sitcom Puteri)

aar saper yg blom tgk iklan tuh lagi, g sini..aku curi dapat dari Titicaca..

got the lirik kat sini

Lirik:
Ke manapun aku pergi
Bayang-bayangmu mengejar
Bersembunyi di manapun
S'lalu engkau temukan
Aku merasa letih dan ingin sendiri

Kutanya pada siapa
Tak ada yang menjawab
Sebab semua peristiwa
Hanya di rongga dada
Pergulatan yang panjang
dalam kesunyian

Aku mencari jawapan di laut
Kusadar langkah menyusuri pantai
Aku merasa mendengar suara
Menutupi jalan
Menghentikan petualangan

Du du du du du du

Ke manapun aku pergi
Selalu kubawa-bawa
Perasaan yang bersalah
datang menghantuiku
Masih mungkinkah
pintumu kubuka

Dengan kunci
yang pernah kupatahkan
Lihatlah aku terkapar dan luka
Dengarkanlah
jeritan dari dalam jiwa

Aku ingin pulang.. u.. hu..
Aku harus pulang.. u.. hu..
Aku ingin pulang.. u.. hu..
Aku harus pulang.. u.. hu..

Aku harus pulang..


thanx to aeris for the mp3..

mp3: Aku Ingin Pulang


*update
on d not-at-all related topic: tadi ku tengok Gubra (ala, Filem Terbaik FFM19 tuh + budak yg dapat award tak reti cakap melayu tuh), after 10 minit, ku tutup TV sambil menguap..:)


~da
0 comments:

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals