Tragedi Berdarah!
Now if you think post aku kali neh macam The Graffiti Thing or Kes Buang Anak, you better think again, sebab per yang aku nak tulis nih berlaku kat aku sendiri, tadi! No jokes!

Nih first time terjadi kat aku..tapi aku cuba tenang..taknak menggelabah..aku mengalami kemalangan yang boleh dikategorikan sebagai berdarah..walaupun aku tak mengalami per2 kecederaan, tapi mangsa yang aku langgar tuh mati (yer, mati!!) di tempat kejadian..

Maser tuh hujan..agak lebat..tapi jalan lengang..and peristiwe berdarah tuh berlaku biler aku onkan wiper..aku tak perasan..mungkin aku tak tumpu perhatian maser onkan wiper tuh..tapi, salah dier, bukan salah aku..memang salah dier..saper suruh tetiber muncul..

Betul la kater lan rambai..klu aku berhemah camner pun, tp biler kemalangan nak berlaku, memang tak berbau~!

Tapi, so far aku tak wat police report lagi..bukan tak nak..tp aku rase baik takyah..ala, lagipun bukannyer ader orang nampak..lagi satu yang aku bengang giler, salah dier!! so, pedulik haper kn?..takder orang nampak..senyap2 jer udah..Ko taknak kawan aku? taknak kawan sudah!!







Perpun, aku ader amek gambar, sebagai bukti..termasuk gambar mangsa!!

please be noted: klu tak berani, jangan tengok~!







































































You: maner gambarnyer?
ad3ck: kat bawah..
You:



















































Keter yang aku bawak selepas kejadian berdarah tuh..

You: La..takder pa per pun..ko tersalah upload ker? tolong jangan main2 boleh tak?
ad3ck: Ader..



































ad3ck: jap..aku zoom sket gambar tadi..hah..nihah..








































Mangsa nahas wiper..agak ngeri bukan..


selepas kejadian berdarah..

Mangsa da selamat dikeluarkan selepas bertungkus lumus selamer 30 saat..:)

~da

pesanan: jangan marah2 n selamat berbuker berpuaser..:)
0 comments:

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals