Bende Yang Mesti Ade~!
Ok lar. Cukup2. nak tau jawapan dia gi balik kat post neh and click kat gambar tuh. Good luck~! n jangan marah hehe.

Ok..in the last post aku suro korang teka bende yang mesti ader biler kat opis..and you guys answered correctly, but then ader bende yang bagi aku lagi penting..sangat penting..tp takder sorang pun yang jawab..hehe..


Nie dier jawapannyer..



Yer..cermin..haha..pic kat atas nih ialah Mp3 player aku yang juger bley dijadikan cermin..

You: Why cermin? Tak masuk akal langsung..Ko suker bersolek kat opis ker?
ad3ck: Sebab..
















































Jap, sebelum tuh, gambar kat bawah nih plak menunjukkan kedudukan aku dalam opis..please focus kat red circle..Yer, aku mengadap ke arah saner..maknernyer membelakangkan pandangan kamera nih..










and fyi,

pandangan kamera = pandangan b0$s aku biler dier datang 'memantau'..hehe..








Jadi, cermin nih merupakan side mirror aku yang sangat berguner biler aku wat kejer lain..Pic seterusnyer menunjukkan side mirror aku yang sedang berfungsi..





HAHAHA..jahatnyer aku~!


~da..


very important:
1. Aku selalu da jarang wat camnih da..aku tau mender neh tak baik untuk aku..isk..isk..tolong jangan benci kat aku..;b
2. Please jangan gtau boss aku..;p


0 comments:

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals