Saya Menang Motor
Entri neh akan kekal di sini sehingga 29 Oktober (sebab 30 Oktober da keje balik~muahaha)..



Jadi aku amek kesempatan nih untuk mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin kepada semua pembace blog neh, dan peminat-peminat aku yang selalu setia (perah santan..muahaha)..Kiranye ade salah aku, siler maafkan aku dan jangan simpan dalam hati..jangan pernah ade benci..oleh itu, 5-0 eh? eh silap..0-0 eh? (haha~!)

Semoga berbahagia di hari mulia di samping yang terchinta..dan sila berhati-hati di jalanraya..sentiasalah ingat orang yang tersayang..jangan da eksiden baru nak hingat!

Salam.


Perhatian: Semua pembaca WAJIB bagi ucapan hari raya di post neh..(tak, aku tak tiru lan rambai, ni idea aku. hahaha)
0 comments:

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals