Ke Selatan
Ku tak ingat bila kali terakhir ke negeri Johor dan melihat Singapura dari Semenanjung. Sabtu dan Ahad lepas bersama keluarga ke sana bagi menghadiri 2 majlis perkahwinan sepupu ku, Kak Ani di Batu Pahat..


Teringin jugak nak potong kek pakai pedang ;p.

..dan adiknya Mon di Johor Baru.


Pandai dorang (bukan pengantin!) menari tarian zapin ;p.

Meriah dan cantik majlis mereka.

Bersama keluarga, ku berkesempatan singgah ke Dungu Danga Bay. Ku pong tak tahu apa yang menarik kat sana. ;p.





Kosong, sepi, hening, sunyi, yang ada hanyalah kemah sarkas! ;p.
9 comments:

Blogger ieza98 wrote
sebok jer mumuk nieh..org g pangkor dia pun g pangkor..org g johor dia pun g johor..mengade! :P:P

Blogger Kaseh NazLieza wrote
tahniah buat pengantin...=))

Blogger Masy wrote
danga bay tu ko kne pegi malam2 ad3ck, baru nmpk happening... siang mmg blur la.. hehehhe

Anonymous tunbegia wrote
mesti mahal giler bajet panggil dorang (bukan pengantin) menari tarian zapin itu kan, kanns

salamm,

Blogger ad3ck wrote
Kak Iza:
Eheheh kebtulan ar kak..minggu depan kak pi Morib tak? ;p.

Kaseh NazLieza:
Tahniah juga! (terlupa nak wish dalam entri)

Masy:
Patutlah tutup jek gerai2 semua ;p.

Tunbegia:
Itulah..tapi tarian dorang memang profesional, terpegun ku tengok ;p.

Blogger ieza98 wrote
morib ade pe mumuk?

Blogger pye:rudz wrote
batu pahat: panas.
jb: pun panas.
malaysia: memang panas.

Blogger puterikurekure wrote
eh, danga bay bukan macam2 ada ke. ko pi belah mana ni ad3ck? huhuhu. mana pi kedai2, restoran kat area situ?

Blogger Nani # wrote
mesti ko tiba2 terdetik..
'kalau wat zapin masa kenduri aku pun orait ni'
kan kan.. ;p

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals