Barang Hantaran

Model baru, tolong jangan terkejut

Semalam hampir sehari meluangkan masa bersama Latipah mencari barang hantaran. Bukan senang nak jumpa barang pilihan Latipah. Habis teliti setiap barang dilihatnya. Benang yang terkeluar sedikit pun dia perasan. Akhirnya tak jadi beli pula, nak tengok yang lain dulu.

Takpelah, yang penting dia suka kat aku! ;p.

Progres persiapan perkahwinan: 67%
9 comments:

Blogger Mr PenyuBiru wrote
drpd tulisan ko nampak ko hepi tapi drpd gambar nampak sebaliknya.betul lah kata org gambar menceritakan 1001 cerita.hehe :D

Blogger Nani # wrote
haha..
baru ko tau bukan senang nak beli barang hantaran (sepertinya aku ade eksperien itu, haha)..

tp gambar model sgt tak boleh blah..tak kondifen aku nak beli ;p

Blogger Adry wrote
Best best... aku ntah la bila kahwin.. hehehehe

Adry @ http://www.adrysabry.com

Blogger puterikurekure wrote
vavavavava...
seronoknya la hai. :)

Anonymous sHafiq Q wrote
er.......
knp 67% je bro?
tapi progress makin bagus
ko pn makin berisi
(based on gambar ko ni la
:P)

Blogger ieza98 wrote
hahaha..naper model tu muke nk menangih jerkk..ke tengah meneran? muahahah :P

Blogger pye:rudz wrote
cuba kau jelaskan formula apa yang membolehkan kau dapat progress percentage tu 67%? aneh betul.

Blogger nur'ain wrote
gud gud.. ^_~

Blogger Jard The Great wrote
waa.. sweetnya.. wakakaka

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals