Tiga Sahabat
Tiga sahabat di atas sebuah kapal sedang menghayati pemandangan laut, masing-masing dari Amerika-John, Indonesia-Bambang dan Malaysia-Ahmad.

John mencapai sebiji epal dan makan. Selepas memberi gigitan pertama, John buang epal tersebut ke dalam laut dan capai epal yang baru. Sama seperti epal pertama, selepas gigitan pertama, epal tersebut dibuang. Bambang dan Ahmad berasa hairan dan bertanya "Mengapa engkau buang epal itu?" Jawab John "Epal terlalu banyak di Amerika!"

Kemudian, Bambang pula mencapai sebatang rokok. Selepas sedutan pertama, Bambang buang rokok tersebut ke dalam laut dan capai sebatang rokok yang baru. Sama seperti rokok pertama, selepas sedutan pertama, rokok tersebut dibuang. John dan Ahmad berasa hairan dan bertanya "Mengapa engkau buang rokok itu?" Jawab Bambang "Rokok terlalu banyak di Indonesia!"

Tiba giliran Ahmad, beliau mengangkat Bambang dan buang ke dalam laut!
17 comments:

Blogger Mr PenyuBiru wrote
lepas tu ahmad angkat ko buang ke laut sebab orang korea terlalu banyak kat mesia.hehe

Blogger tunbegia wrote
bukan kah nenek moyang Ahmad dulu datangnya dari Indon,

salamm,

Blogger pye:rudz wrote
klasik. aku pernah dengar joke ni dulu. tapi masih relevan kelucuannya.

Blogger Super Nia Hana wrote
penyu ko jaat!
ahahahahahaha

weyhh...jgn buang org korea weyhhhh//
watashi sukaaaaaaa...

setakat celup cam adeck tamooooooo
muahahaha

Blogger hanisakura wrote
x abis la citer ni. edit balik! :P

Blogger achik wrote
hahaha..

Blogger Fieda wrote
hahahha.. best gak bley buang masuk dlm laut...

Blogger PnConfused wrote
sebab indon ramai sgt kat malaysia... keh3

Blogger Masy wrote
hahaahhaaha cayalah ahmad. matiklah john terpinga2 tak paham

Blogger touyakaruma wrote
Haha kesian Bambang

Blogger Mohd Hafizd wrote
hoho =)

nicceee

Blogger Nani wrote
ketahuilah olehmu..kalau temanmu si Bambang baca entri ni..adalah kamu putus sahabat..hahaha

Blogger DeeN wrote
Hahahaa... Nyu, jangan dibuang cik Muhaimin kita ke laut. Nangis cik Tipah kita nanti. :p

Blogger ad3ck wrote
penyubiru:
aku tiada di tempat kejadian ;p.

tunbegia:
hehe sekadar gurauan..

pyerudz:
ini abah yang cerita ;p.

hana:
sebenarnya ko nak cakap kat penyu, jangan buang ku kan? ;p.

hanisakura:
dah habis..kene baca balik betol2 baru faham.

achik:
;p. lah arituh kata da berhenti berblog? ;p.

fieda:
ko pulak ke nak kene buang? ;p.

confused:
itulah yang dimaksudkan ;p.

masy:
john pong nak kene buang kot ;p.

touyakamura:
takpe dia boleh berenang ;p.

hafizd:
;p.

nani:
err ini..err..takde kene mengene dengan Bambang Baskoro tau ;p.

deen:
;p.

Blogger Nem0 o0h Nem0 wrote
cite separuh jek,sambung cepat..hahaha

Blogger The Zulus wrote
huh..kesian org seberang..kena buang camtu!

p/s: ahmad buang bambang sebab balas dendam..hari tu dorang guna penyapu!

p/s2: jgn cakap aku racist plak!

Blogger Jard The Great wrote
ahahaha..... joke neh mmg da lama ar tp masih klakar siot

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals