Year 2008
First off, HAPPY NEW YEAR 2008! May your life ahead be full of happiness and prosperity burger.

Err am I too late? Lek ar baru hari ke-3 hehe.



So here's my azams and wishes yang ku pong tak tau boleh trcapai akalmu ke tak:

1. Nak kurangkn monthly expenses (thn lepas pnye azam pong cenggini gak tp kureng brjaye).

2. Nak beli handphone baru hohe. Bkn pe, handphone ksayangan ku tuh esek wat problem je lately.

3. Nak carik kerje baru bekerje dgn brsungguh2. Dan kurangkn tido semase di opis! Astaga bdk neh.

4. Nak kawen

4. Investo~

5. Beli rumah (Are you kidding me?)


I got a call this morning and it's a way good news. Thank Allah.

da~
0 comments:

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals