Raya 09
Semua yang di bawah mengandungi perkataan raya, kecuali? Nyatakan sebab.











  13 comments      Posted at 9:06 PM Wednesday, September 23, 2009
   Kad Raya
Ini kad raya pertama yang ku terima tahun ni. Dari tulisannya yang buruk serta cakar langit ayam ku da tau siapa pengirimnya.



Nih ku nak tanya semua blogger kecuali penyubiru, korang agak siapa yang kirim kad raya ni?

Hehe terima kasih la ye.
  7 comments      Posted at 8:23 PM Monday, September 14, 2009
   RHB vs PTM Gred F41
Ku dah fikir setengah masak pasal 2 tawaran yang ku kira antara pilihan paling sukar dalam hidup ku.
PILIHAN 1: RHB di mana ku berada sekarang (lebih kurang sebulan).
PILIHAN 2: PTM Gred F41 yang setiap tahun beratus ribu pemohon memohon.

Berikut adalah perkara yang ku ambil kira:

1. RHB gaji lagi besar dari PTM F41 (Apsal perkara ni berada di tangga pertama nih??)

2. Bonus RHB jauh lebih tinggi dari bonus PTM F41. (Yang ni plak no 2?)

3. PTM F41 menawarkan skim pencen yang terjamin. RHB tiada.

4. Kedua-dua PTM F41 dan RHB menawarkan faedah pinjaman rumah, kereta dan peribadi yang hampir sama.

5. Sebagai PTM aku mungkin akan ditempatkan di mana-mana kawasan di seluruh Malaysia termasuk Bintulu dan Sandakan. RHB juga ada buat posting tetapi peluang ku ditukartempatkan hampir 0%.

6. Kalau ku tak ambil PTM, ku akan diblacklist selama 3 tahun. Tetapi di bawah probation ku boleh bagi notis 24jam di RHB. (Macam takde kaitan je)

7. Jawatan PTM bukan senang nak dapat. Begitu juga RHB.

8. Masa belajar di UiTM dulu, aku pemegang biasiswa JPA, bukan RHB.

Bak kata Rahim Maa'rof "Lu pikir lah sendiri!"
  20 comments      Posted at 11:24 PM Wednesday, September 9, 2009
   E-Toyol
Memperkenalkan ebook E-Toyol:



Sumber: www.e-toyol.com

Perhatian: Jangan beli ebook ini sehingga anda berasa kecewa dengan ebook-ebook yang anda telah beli sebelum ini
  6 comments      Posted at 2:32 PM Saturday, September 5, 2009

Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals