Kad Raya
Ini kad raya pertama yang ku terima tahun ni. Dari tulisannya yang buruk serta cakar langit ayam ku da tau siapa pengirimnya.



Nih ku nak tanya semua blogger kecuali penyubiru, korang agak siapa yang kirim kad raya ni?

Hehe terima kasih la ye.
7 comments:

Blogger HEMY wrote
bagi aku tulisan tu jenis unik n kreatif...lebih kurang tulisan aku

Blogger Mr PenyuBiru wrote
sudah lama aku menanti komen ikhlas dan jujur seperti komen pertama di atas.timer kasih hemy.komen mu itu telah memberi sinar baru dalam penulisan aku akan datang.


ps: sama².

Blogger puterikurekure wrote
dah sah2 penyubiru yang antor tu.
:)

Blogger Super HaNa wrote
takleh lawan tulisan watashi!
ahahahaha

Blogger theconfused wrote
kalo tulisan camtuh, kalo dia xsign pon aku tau sapaaaa... hahahha....

thn nih aku mls anto kad rayalaaa, save wit setem nak anto kad len kat korang.. hahahahah...

Blogger sHiBi: wrote
Selamat Hari Raya Apek

Anonymous baem wrote
sejak kahwin 8 tahun nie...tak da kad raya lagi..he..he...

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals