Salam Ramadhan


Mug biru tuh akan terus berada di situ sampai tengah hari ni lepas cuti raya nanti. Dalam mug tuh ada apa, ku tak tau. Sebab ku tak pasti ku dah basuh ke tak. Mungkin last sekali sebelum puasa hari tuh ku buat minum air milo, atau air teh. Tak ingat. Siapa yang tak puasa, nak minum air lebih tuh, minumlah.

Apa pun, Salam Ramadhan. Selamat berpuasa semua! ;)
15 comments:

Blogger pye:rudz wrote
macam strategi nak ponteng puasa je nih... hahaha

Blogger ruru wrote
bosan sungguh pemandangan work station ko :p

Blogger Masy wrote
tolonglah cek. ntah2 ade mayat lipas dlm tu yg blom dituntut oleh keluarga beliau. huhu

Blogger Fieda wrote
yelah..jgn terkezut balikcuti raya tempat ko dah tumbuh kulat cendawan paku pakis dan pelbagai...

Blogger puterikurekure wrote
tak senonoh dak ad3ck ni. pi basuh sanaaa!!!

Blogger HEMY wrote
cukup pas raya..kuar virus baru yg datang dr mug ko tu

Blogger nur'ain wrote
hehheh. pas raya jgn lupa cuci okeh.

Selamat beribadah.

Blogger nasazfrog... wrote
teruk no sampai tak berbasuh... kes malas la ni... bro kena rajin sikit,,, :)

Blogger ieza98 wrote
nk tunjuk mug ke nk tunjuk screen tu yg kata ko sekarang budak baik. tk mengulo fb or blog time keje..hihiihih :D jgn mare. alam ramadhan

Blogger ad3ck wrote
pye:rudz:
lokasi mug tuh mmg kat situ ar ;p.

ruru:
kemas dan teratur cam tuh ko cakap bosan kan? yang tempat ko tuh berselerak dan macam sarang tikus ko cakap menarik? pelik betullah.

masy:
tak pasti ada kekuatan nak bukak penutup mug tuh ke tak ahahaha.

fieda:
lepas tuh ko tambah2 kan? kenapa tak cakap tumbuh pokok duiran sekali?

puterikurekure:
tolong basuhkan jap? ;p.

hemy:
bukan virus h1n1, virus h1tu ;p.

nur'ain:
sama2 selamat beribadah.

nasazfro:
bukan malas, tak sempat eheheh.

ieza98:
amboi sekarang dah pandai nak cari maksud tersirat kan? ;p.

Blogger ieza98 wrote
kekeke..blaja dengan saper? saper? saper? engkau jugak :P:P:P

Blogger The Zulus wrote
aku tengok tetikus kat sebelah mug tu pun dah macam tak senang duduk! hahahaha

Blogger debikdebuk wrote
...

Aku bimbang kut kut ko minum gak air tu sempena puasa nih.. Jgn k... jgn..


...

Blogger Mohd Hafizd wrote
hihi...aku pon ada mug tak bsuh2 lg..abes bln posa br nk bsuh kot..nseb bek mnum air suam jer

Blogger sHiBi: wrote
ngeng la ko

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals