The Weird Things Of Six
Atas permintaan ramai, (cheh, padahal 13May & Penyu jer yg tag!) aku diminta listkan 6 benda pelik tapi benar tentang aku hehe.

Here they are:

1. Pakai cincin kat ibu jari kiri. tah. sebab ku kidal kot.

2. Walaupon ku tido awal setiap hari, ku cepat ngantuk lagi-lagi masa kat opis haha.

3. Tak boleh tengok pompuan potong aku. bukan potong aku! potong aku masa tengah drive. Mesti ku nak potong balik. ~> kalau ade peluang ar.

4. Walaupun belajar menulis seawal 5 tahun, tulisan tangan aku burok gile sampai skang!

5. Walaupun ku orang kL sejak lahir, ku seringkali sesat dalam kL plus banyak lagi jalan kat kL neh ku tak tahu!

6. Walaupun aku sibuk ngn project skang neh, ku sempat lagi tulis post neh haha!

Sasaran berikutnya:
1. Titicaca
2. Titicaca
3. Titicaca
4. Titicaca
5. Titicaca
6. Titicaca ~> haha padan muka ko!

please note: me is still bz until at least next 2 weeks. sori tak dapat menyinggahkan diri ke blog rakan2!

~da
0 comments:

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals