First Time Main Dengan Perempuan
Merujuk title kat atas tuh, saje ku nak kongsi pengalaman macamane rasenya first time main dengan perempuan.

You: Ar, neh mesti cerita poyo ko macam Tragedi Berdarah hari tuh kan?
Ad3ck: Laa. tak laa..

Kami memang dah lama saling mengenali. Dah macam lebih dari kawan. Lebih dari kawan biasa. Banyak kenangan indah yang kami lalui bersama.

Baru-baru neh, dia ader menyatakan hajat untuk bermain bersama aku. Tanpa berfikir dua kali, aku terus sahaja bersetuju. Ini kerana seringkali dia cakap aku lemah, mudah tewas, tak tahan lama. Sebagai lelaki, itu macam satu cabaran kelakian bagi ku. Aku nak buktikan yang aku neh kuat dan tahan lama!

Kami set masa. Hari ini. Kami dah bersetuju untuk main di taman. Tempat yang sesuai di mana couple2 selalu main. Aku dah sediakan semua alat keselamatan supaya tak terlajak perahu!

Scene bermula:
Dia: Wah panjangnya**!
Aku: Kenapa, takut?
Dia: Mari kita tengok siapa yang takut.
*darah siapa tak berderau dengar ayat camneh?. Aku tak tahan lagi.*
Aku: Jom start skang jugak!
Dia: Can hardly wait.

Kami memulakan permainan. Di peringkat awal, sama2 kuat. sama2 bertenaga.

Dia: Ah. Ah.
Aku: Ah. Ikh.
*Kami sama2 tergelak.*
Dia: Aaah.
Aku: Fuuh. Ikh.

Selepas lebih kurang 15minit.

Dia: Cukup, cukup. da la weh. Sakit da neh. Ah!
*Ahaa, tadi berlagak sangat. baru padan muka ko!*
Aku: Aik? tak sampai 15 minit da nak berhenti?
Dia: Ko laju sangat laa. Tak kesian kat aku ke?
*Aku tak peduli. Selagi belum sampai klimaks, aku takkan berhenti!*
Aku: Ah, biar ko rase. kan best rase macam neh? Aku baru nak panas neh. Ah. Ah.
Dia: Ye, ye. aku kalah!
*Itu yang aku nak dengar hahaha!*

Scene lepas main:
Dia: Dasat gak ko eh? Sampai nak kejang aku dibuatnya.
Aku: Biasa ar. Tu la ko suka sangat pandang rendah kat aku. Kan da kalah. Padan muka.
Dia: Sowee. Hehe, best gak jogging dengan ko. nanti bebila jogging sama2 lagi nak?
Aku: No problemo. :)


**track jogging
~da
0 comments:

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals