More Wedding Pics..
OK..Semalam berlangsungnyer majlis kahwin akak aku belah lelaki..tp semalam tak baper penat sebab umah lelaki tuh setaman jer beb..hihi..kalau da jodoh tak ke maner..


Pasangan bersanding..Warna tema kali nih, biru, berbanding minggu lepas..kaler kuning..n maser majlis apis, ungu (refer kat bawah)..



So, what's next? Sumer adik beradik atas aku da kawin..next is me lar, per lagi, hehe..n soalan yang paling kerap aku dengar dalam 3 majlis nih is

PakCIk/MakCik: Hah Min, ko biler lagi?
Aku: [menggunerkan idea orang]Tahun depan..
PakCIk/MakCik: Hah? biar betik?
Aku: Erm, tullar..
PakCIk/MakCik: Tahun depan?? ~terkejut..
Aku: Erm..tahun depan sambung blajar..hahaha
PakCIk/MakCik: !Dang!

hehe, at least 3 kali aku kenerkan orang ngn jawapan camnih..hehehe..


~da











jap belum lagi..just nak share lagi sket gambar pasal the 'inai thing'..gambar kat bawah menunjukkan gambar tangan akak aku berinai..hehe..cantik tak..
























































Ya Tuhan, tersalah upload plak..sorry, sorry..yang kat atas tuh gambar tangan aku(tiru idea Ado..hehe)..The following baru ar gambar tangan akak aku berinai..





~da..
0 comments:

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals