Congratulations to Apis & Shida
Shida(akak aku) and Apis(abang aku) menamatkan zaman single mereka ari tuh dan melangsungkan majlis perkahwinan serentak di dewan AU2 pader 29/7/06..konggeratulasi..hehe..tambah lagi 2 orang dalam family..hihi..best, best..

Kedua-dua acara pernikahan berjalan lancar, masing-masing diadakan pader 22/07/06 (abang aku) and 29/07/06 (akak aku)..

Majlis kahwin Apis belah pompuan diadakan pader 23/07/06 di Shah Alam (yer, kawin ngn org Perak yg dok kat Shah Alam) manekaler kelmarin berlangsungnyer majlis perkahwinan seretak kat AU2..Majlis yang dihadiri oleh ramai gak(sebab dua pasangan serentak) itu berjalan lancar..Alhamdulillah..tapi penat giler beb, walaupun aku banyak tak baper banyak wat kejer, tp byk gak melayan tetamu yang terdiri dari keluarga, sepupu+sedara, orang kampung, bekas cikgu aku maser aku sekolah rendah dulu pun ader, and member2 uitm+mrsm..and minggu depan majlis kahwin Shida belah lelaki kat AU2 (yer, laki Shida orang AU2 gak..setaman..hihi)..

in the next post, aku akn sertakan sedikit gambar maser majlis ari tuh..



Yer..aku buat post nih pader Monday Blues seperti yg dixplain Izam..hehe

~da
0 comments:

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals