Seantero
1. Hari ni ku berjaya pecah rekod iaitu bekerja di sesebuah organisasi melebihi 1 tahun. Hari ini genap ku kerja 1 tahun 1 hari di sini ;p.

2. Dell Inspiron 14R akan jadik milik ku, terima kasih atas cadangan kalian. Lepas ni boleh facebook kat office! ahahahaaha



3. Cakap dengan dinding adalah sama seperti minum air sirap yang dimasuki lalat



4. Ku jadi emcee majlis hari raya semalam, tak de pun sampai nak cas RM100 sejam? ;p.


Pengagihan duit raya oleh pengarah bahagian

5. Tahukah apa maksud bacaan semasa duduk antara dua sujud?

Rabbighfirli (Tuhanku, ampuni aku)
Warhamni (dan sayangi aku)
Wajburnii (dan tutuplah aib-aibku)
Warfa'nii (dan angkatlah darjatku)
Warzuqnii (dan berilah aku rezeki)
Wahdinii (dan berilah aku petunjuk)
Wa'Aafinii (dan sihatkan aku)
Wa'fuannii (dan maafkan aku)

Jangan baca saja, hayati sekali maksudnya :)
5 comments:

Blogger zonaku wrote
baikkkk... tahniah la berjaya melebihi satu tahun..


berapa lama bercadang nk stay di sini???????

Blogger HEMY wrote
certain org duduk atr dua sujud dia skjp sangat..rugi kan tak baca habis

Blogger Masy wrote
pecah rekod, pecah panggung~ dok kat situ sampai pencen, mmg xleh nk ckp ape la hehe

Anonymous semut api wrote
dah setahun kerja...layak la dapt bonus ek.. :)

selamat hari raya last kopek! :)

Blogger mamabio wrote
terel ke ko jadik mc? bleh la lps ni aku cadang ko kat kenduri sdara mara...

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals