Kerja Gila
Ada 3 kerja gila yang ku nak buat yang sedang bermain dalam fikiran ku:

1. Ada satu bangunan sedang dibangunkan bersebelahan dengan pejabat ku. Bermula beberapa minggu lepas ku ambil satu gambar setiap minggu dan akan terus ambil sehingga bangunan itu siap! Hasilnya kau tunggu lah tahun depan!



2. Ada kawasan kondo juga sedang dibangunkan bersebelahan kawasan apartment ku, dan ku buat benda yang sama. Tunggu hasilnya 12 tahun lagi nanti!



Member ku, Shahrul suggest jual hasil-hasilnya (kerja gila 1 dan 2) kepada Discovery Channel, ku kata Why not?

3. Kerja gila ketiga nih dah siap dan ku akan post kan dalam entri akan datang. :)
4 comments:

Blogger Mr PenyuBiru wrote
ini bukan keje giler,ini giler keje namanya.hehe..

pepehal good luck!

Blogger Y@nty wrote
salam..

wah canggih la azam camgini!

all the best!

Anonymous kak ieza wrote
so ape kesimpulan? mumuk gile? tak tak tak...hahaa :P

Blogger Masy wrote
ini bkn keje gile, ini namanya takde keje :p hahaha

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals