Nota Kecil
1. Last weekend menyertai family day di PD. Sesi induksi untuk Latipah ;p. Soalan yang menjadi tanda tanya ialah "Apa beza mutton dan lamb?"

2. Aku rasa aku dah pandai berenang walaupun hanya 5 meter. Terima kasih kepada rakan2 yang mengajar.

3. Aku dilantik menjadi Emcee Jumaat ni, dalam masa yang sama kena buat persembahan, kau tak hairan?

4. Esok ada kursus 2 hari.

5. Ingat senang nak buat suara kedua dalam nyanyian?

6. Aku & Latipah nak cari set katil hujung minggu ini, ada cadangan di mana?

7. First time kentut depan Latipah! ;p.
14 comments:

Blogger Aima Othman wrote
wah laaa weh!!! aku suke point no 7. sbr ek teep...byk lagik suprise tu.hihihihi. tp kan..ko mmg first time kentut depan teep..tp adekah teep first time dgr kentut ko???? hahhahaa

Blogger adie wrote
selama aku kahwin,aku blum pernah lagi kentut depan bini aku.biasanya aku kentut belakang atau tepi.hehe

psssttt..cari set katil baru? naper? katil lama dah patah ek.hik3..

Blogger hanisakura wrote
1. beza lamb ngan mutton? ko neh.... isk.. lamb tu kan utk kambing biri2. mutton tu kambing besa, kambing kampung tuh.

2. ko tatau berenang rupenye selame nih :p

3. ko? emcee? hairan2. ko bkn gagap ker dpn ramai2 org nnt? hahahahahha :P

4. -____-

5. senanag kalo ko seorg penyanyi.hahah

6. ikea

7. first time. selame ko dting ni ko thn kentut la eh. heheh

Blogger Masy wrote
lamb = anak biri2
mutton = daging kambing

komen penyu sejak dua menjak ni menjurus kepada pendedahan diri sndri je ni.. hahahahahahh

Blogger achik wrote
jadi emcee & buat persembahan? giler kuasa ko ni.. ;p

Blogger HEMY wrote
aku time dating ngn wife selambe je kentut sambil berjalan pegang tangan..

sebab kentut aku tak bauu..ahahaha

Blogger adie wrote
amboi masy..sejak dah nak kawin ni,suka benor baca komen suami isteri.hik3..

Blogger Intan and The Boys wrote
ehem. katil baru eh? bestnyaaaaaaa.....~

oh. aku dulu kawen 6 bulan baru dengar laki sendiri kentut. hahaha~

Blogger spide wrote
hahahahahahahaha....
point no 7 mmg lawak...
ni la orang kater..waktu bercinta lain..waktu dah kawen lain...
~~ kalau kewangan:
sangat kukuh..pegi la carik katil kat IKEA ke ROZEL ke...
sedang2..carik kat CAVENZI
biase..hah carik kat kdai perabot biase gak..leh tawar menawar...hehehehe....

Blogger Super Nia Hana wrote
katil baru?amik yg ada tiang tuh.ahahahahha-imiginasi nakal utk ko

first time kentut dpn teep?
apada kooo...
watashi dgn king...dia selamba jek..

"er td terkentut"
ahahaha

Blogger pye:rudz wrote
tipah dah pernah kentut depan kau? (kihkihkih)

Blogger ieza98 wrote
hahah mumuk busukk..:P katil patah ke bai? ehemmm..

Anonymous sHafiq Q wrote
apada bro
tapi btul gak aim-a ckp tu..
1st time ke dia dgr ko kentut?
ahahaha

Blogger debikdebuk wrote
...

aku faham... kayu utk katil tu tak berkualiti kan... ko cari yg buat dari kayu jati eh.. wakaakaka...


ermmm...patah yer??



..

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals