14.07.2010
Alhamdulillah, ku dipanjangkan umur untuk merasa tarikh 14 Julai 2010. Terima kasih kepada semua yang harap (wish). Sweet 16 Muhaimin!



Terima kasih juga untuk keluarga Latipah, mak, bapak, Kak Fidah, Milah dan Azhar yang menyambut kepulangan ku dengan seprais ;p. Korang memang best. ;b.

Other news on the same date:

1. Terima kasih kerana menyelenggara jalan pada waktu orang pulang kerja. Salah satu sebab ku stuck 2 jam setgh kat tgh jalan!



2. Takziah diucapkan kepada mangsa (dan keluarga) yang terlibat dengan kebakaran di kedai runcit depan rumah mak ku (7 meters away). Rentung habis. Alhamdulillah kerana tiada kemalangan jiwa. Harian Metro: Dua beradik nyaris rentung






Lampu rumah jiran yang hampir bertukar hemisfera disebabkan bahang dari kebakaran.
8 comments:

Blogger Mr PenyuBiru wrote
malam ni tentu disambut dgn pesta liar ni.maklumlah dah halal.hehe..

Blogger Super Nia Hana wrote
wahahahahahah..mmg kena la pic profile dia penyu biru..

biru..biru...
ingatkan ko tak update blog adeck..
cesss..pahal pun,,happy belated bday lg sekali

Blogger Masy wrote
lampu jiran tu kene kekalkan bg memperingati kejadian tu..

penyu tu dia sebut psl pesta liar sbb dia biasa buat la tu.. skrg kita sume dah tau rahsia dia hahahahhhhahaha

Anonymous spide wrote
sweet 16 la sangat...
dah boleh jadik bapak budak pun...
hahahahaha...

Blogger puterikurekure wrote
happy belated birthday bro!

Blogger ad3ck wrote
Penyubiru:
Tak boleh cakap kuat lagi? Biar semua orang dengar ;p.

Hana:
Terima kasih hana!

Masy:
Kira jadik monumen ar hins hins

Sokong kak Masy pasal Penyu tuh! ;p.

Spide:
Ehehehe sekali sekala..;p.

Puterikurekure:
TQ :)

Blogger Nem0 o0h Nem0 wrote
hppy belated besdy.. comelnyer dia..haha

Anonymous sHafiq Q wrote
happy belated bro..
moga panjang umur, murah rezeki, cepat2 upgrade jd ayah k..ahahahah

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals