Basah
Ari tuh when I was commuting home in the LRT I saw this pretty hot girl. Sbb naik kat kJ I managed to get a seat. The girl was sitting right in front of me. Dgn pakaian dia yg cenggitu, I could hardly take my eyes off of her. d4mn.

As the train reached Asia Jaya, org da start ramai. Da tak baper nampk awek tuh. So ku yang da mmg sleepy mase kuar dr opis lg decided nak lyn tido. I dont know, mase nak tido tuh ku esek terbyg that girl jer. Sampai la ku tertido.

After about 15 minutes sleeping I was wakened by cine sblh yang potpetpotpet mcm LRT tuh bapak dia yang punye. Rase nak lempang pong ade.




Sedar2..

Mak ai, per yang basah neh? Kacau bilau.

The first thing yang ku wat was looking around tgk ade tak org tgh tgk ku.

Ah, da obvious pong. Biau jer ar. Ku trs cover tempt basah tuh ngan tangan. Gile malu seyh.

Unbelievable. 15 min pnye tido pong boleh basah gak.





Jap. Neh mesti sebab pompuan tuh! Patutlaaa!! No doubt. Cisss. Arrgh malu gile.













Tp tak gak. Bkn ade mimpi yang pelik2 pong.

















Pk2 blk, rupenye sbb ku tido sandar kat cermin sblh tuh yg nyebbkn ku ternganga sket while sleeping. Patutlaa meleleh air liur smpi basah pipi ku. Cheh.

~da
0 comments:

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals