Tiga Events On Weekend
1 Glad to be one of the Songee members on Saturday. Tapi penat dowh. Err tanye Wear jap, songee tuh per maksudnye? perkataan Korea tuh. ker tak wujud langsung word tuh? hehe.

2 Happy Birthday to Syamil (5th) & Syafiq (9th).


Upacara potong kek.

Hadiah untuk Syamil tabung Naruto. Biau dia blajo menyimpan. Syafiq dapat pensel kes. Biau dia blajo rajin2 hehe. Err, Aiman pong kene dapat gak. Kalau tak ngamuk dia hehe.


Syamil & Aiman. Hadiah plak kena sama kalau tak pasti pertarungan akan berlaku hehe.

3 Aku ditemani si dia telah berjumpa Titicaca, Debik and Ween kat KLCC on Sunday. At first agak susah dorang nak cam aku sebab terkonpius aku dgn pelakon Korea la tuh. Ku da biasa da cenggitu haha. Kami menginterview masing2 selain membincangkan tindakan2 yang wajar diambil sebab kegagalan Penyu menghadirkan diri. Banyak kali la gak aku debuk si debik tuh hehe.


Titi n Ween. Sayang tul ku terlupa bawak kamera, tidak memang ku da reveal gambo Titi.


Ku n Debik. Sering dikejar paparazi(Titi).

It really was a great meeting. Never thought akan berjumpa kawan2 blog neh hehe. Hopefully satu hari nanti dapat jumpa lagi. Lagi best kalau dapat jumpa semua peminat-peminat aku bloggers!

~da
0 comments:

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals