Mr Rabun & Lotus Seed


I stopped wearing glasses about 2 years ago. Recently I thought I was getting a worse farsightedness so I decided to buy new spectacles. Lagipong barubaru neh esek fening jer biler ngadap pc while wat kejer n main game. Bile check mata, it was unbelievable bile ku tgk result nye menunjukkan power mater ku da turun. Memang sah aku neh spiderman. Tapi ku wat gak. Bukan pe, tak nak tunjuk yang aku neh spiderman hehe. So call me Mr Specky pasneh haha.

* * * * *



First time seumor hidop ku jumpa makhluk neh. At first ku sangker hini ialah plastisin hasil karya ank2 buahku. Or mender yang jadik tmpt cocok bunga manggar maser org kawen haha. Ruparupanya..apsal ko gelak? macam ko tau per bende tuh. Eley, mmg la ko tau, da tgk kat title ats tuh. cheh. a.k.a bijik/buah teratai.

~da
0 comments:

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals