ESQ 165
Aku meluangkan masa hujung minggu yang lepas menghadiri kursus Basic ESQ 165 tajaan Sime Darby di Maju Junction, KL (Jumaat - Ahad).



Apa yang ku belajar di sini banyak, yang paling penting sekali ialah menghargai sesuatu yang kita dah ada. Apa yang "kita dah ada" di sini bukanlah dari sudut kerja, pangkat, taraf hidup, wang, keluarga dan harta. Tetapi Allah dan agama.



Formula ESQ menerangkan basic SATU Spiritual Quotient (SQ), ENAM Emotional Quotient (EQ) dan LIMA Intelligence Quotient (IQ) yang kalau diikuti insyaAllah akan berjaya dunia akhirat.


Bersama pelatih2.

Formula ini bukan dicipta oleh CEO ESQ, Ary Ginanjar Agustian, formula ini ialah asas yang kita telah belajar dari kecil lagi. SATU ALLAH, ENAM RUKUN IMAN, dan LIMA RUKUN ISLAM.

www.esq.com.my
10 comments:

Blogger Jard The Great wrote
uish.. mahal kursus neh... err..errr..

ko cam makin kembang je aku tinguk.. ahahaha..

Blogger Fieda wrote
Owh.. ko pegi ngan sama lagik???

Blogger Fieda wrote
dengan sapa.. salah taip plak..

Blogger Jard The Great wrote
another you cromok?? gler susah.. adik aku pandai! ehehe.. aku tak ...

diorg neh pon pandai .. check it out

Blogger ezzati wrote
hiiiiiiiiiiii..leh bkk dh blog ko..

Blogger kasut-gombak wrote
klu org sponser, buleh la g ESQ neh.

aku nih tiap2 bln kena create jwpn utk bg kt kakak aku. sbb tiap2 mggu dia push aku suh g ESQ nih. manyak dwet aku.

antara sebab kenapa aku selalu kuar dari KL wiken, sbb nk larikan diri dr ESQ punye pasal la. hahahahaha.

Blogger pye:rudz wrote
abg long kata kalau ada lagi dia nak bagi aku ngan shidah pulak. kena standby cuti nih.

Blogger Mohd Hafizd wrote
bos aku pon suh g course nih..hihi
bley jadi suami mithali ooo

Blogger Sheeta dari Laputa wrote
wow...

Mahal tak kursus ni? Aku tak paham ni, ESQ 165(Allah, rukun Iman dan Rukun Islam...)

Mean, didedahkan dengan pengaplikasian 1-6-5 ni dlm kehiudpan kita ke?

Blogger me3n wrote
Jard | kasut-gombak:
mmg mahal tp ku rekemen sbb sgt berbaloi.

fieda:
ku sorang je.

ezzati:
tp bukan blog lama lah ;p.

pyerudz:
musti pergi. ;p.

hafizd:
hehehe setuju.

marissa:
RM950.
yep. pengaplikasian dlm kehidupan utk setiap kerja yg kita lakukan, kecil atau besar. ;)

Post a Comment
Get back to home


Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals