Nombor
Jumlah bayaran membaiki Kancil minggu lepas (RM):
1180

Jumlah kawan kat Facebook so far:
458

Jumlah setem RM0.30 untuk kad kahwin:
200

Bilangan lagu pilihan untuk majlis setakat ini:
24

Jumlah hari mak menunaikan umrah:
14

Jumlah hantaran:
7

Bilangan hari cuti kahwin yang telah diluluskan:
7

Jarak dari rumah ke rumah Latipah (km):
6

Jumlah hantaran:
5

Bilangan jemputan perkahwinan hujung minggu ini:
4

Esok kursus selama (hari):
2

Kiraan bulan ke hari nikah:
1
Ye genap 31 hari lagi ku akan bernikah ;p..tapi apsal rasa cam lama jek? ;p.
  4 comments      Posted at 10:16 PM Tuesday, May 25, 2010
   Senarai Domain Berbayar
1. latipah.com
Kisah cinta ku dan Latipah

2. e-toyol.com
Biar toyol ini janakan wang untuk anda

3. bunkface.net
Bunkface weblog, video and news. Aku nak jual domain ni RM10k kat Bunkface, agak2 dorang nak beli tak? ;p.

4. iluvurl.com
Pendekkan URL anda (URL Cloaker)

5. wanghantaran.com
"Wang Hantaran RM10,000? Mana Cukup!"

6. eminelle.com
Will no longer be around.

7. banyakcantikmukakau.com
Hehe tak tak, yang ini ku memain je ;p.

Apa domain berbayar korang?
  6 comments      Posted at 10:15 PM Wednesday, May 19, 2010
   Kemaskini Aktiviti
1. Kini berkursus 4 hari sehingga Khamis

2. Kursus lain pula menjelma bermula Khamis hingga Sabtu

3. Terima kasih di atas komplementasi (betul ke perkataan ni) semua

4. Terima kasih kak Shida untuk t-shirt Hard Rock Sydney tuh, chanteq! ;p. (kalau ko punya lah hehe)

5. Sebijik jerawat tumbuh kat pipi kiri

6. Bergurau senda dengan tunang melalui SMS

7. Mula menulis dan mengirim kad jemputan

8. Alhamdulillah, ada projek sampingan baru

9. Dah nak 2 minggu tak jogging

10.Dah boleh chatting kat ofis!

10.Tak cukup tido!! ;p.
  10 comments      Posted at 8:05 AM Tuesday, May 11, 2010
   Jemputan
Entri ini khas untuk semua pembaca blog ini.

Saya perlukan alamat anda untuk mengirim kad jemputan



Kad virtual di latipah.com

Emailkan pada saya di mmmisa83[at]yahoo.com

Terima kasih :)
  6 comments      Posted at 8:34 PM Thursday, May 6, 2010
   Ke Selatan
Ku tak ingat bila kali terakhir ke negeri Johor dan melihat Singapura dari Semenanjung. Sabtu dan Ahad lepas bersama keluarga ke sana bagi menghadiri 2 majlis perkahwinan sepupu ku, Kak Ani di Batu Pahat..


Teringin jugak nak potong kek pakai pedang ;p.

..dan adiknya Mon di Johor Baru.


Pandai dorang (bukan pengantin!) menari tarian zapin ;p.

Meriah dan cantik majlis mereka.

Bersama keluarga, ku berkesempatan singgah ke Dungu Danga Bay. Ku pong tak tahu apa yang menarik kat sana. ;p.





Kosong, sepi, hening, sunyi, yang ada hanyalah kemah sarkas! ;p.
  9 comments      Posted at 7:46 AM Tuesday, May 4, 2010

Profilo
Hotlinks
Divisions
Daily Doses
What's New
Posted B4
Booked
I Do Surf
Home | e-toyol.com | Latipah | Premier Goals